І ЗАСІДАННЯ
Дата проведення: 30 серпня 2021р.
Форма проведення: семінар - нарада
Тема: «Про підсумки роботи в 2019-2020
н. р. та завдання на 2021 -2022 н. р., щодо
спрямування освітнього процесу на розвиток
ключових компетентностей учнів початкових класів шляхом
удосконалення освітнього процесу на основі інтегрованого підходу в умовах Нової
української школи».
Мета: ознайомлення з науково-методичним
забезпеченням викладання предметів початкових класів; розгляд та
обговорення календарних планів вчителів початкової школи; планування методичної
роботи на 2021-2022 навчальний рік.
№ |
Зміст роботи |
Відповідальний |
I |
Теоретична частина |
|
1.1 |
Голова МО Сиднюк Т.О. |
|
|
Актуальнийінструктаж.: |
|
1.2. |
Особливостіорганізаціїосвітньогопроцесу в початковихкласах у 2021-2022 навчальномуроці. |
Сиднюк Т.О |
1.3. |
- ознайомлення з переліком навчальних програм, підручників, посібників рекомендованих МОН у закладах загальної середньої освіти відповідно до листа МОН від 09.08.2021 № 1/9-404 “Про перелікинавчальноїлітератури та навчальнихпрограм, рекомендованихМіністерствомосвіти і науки України для використання в освітньомупроцесізакладівосвіти у 2021/2022 навчальномуроці”
|
БахтєваО.Л. |
1.4. |
-ознайомлення з листом МОН від 16.07.2021 № 1/9-362 “Деякіпитанняорганізаціївиховногопроцесу у 2021/2022 н. р., щодоформування в дітей та учнівськоїмолодіцінніснихжиттєвихнавичок” |
Каменецька Т.С. |
1.5. |
Особливостіоцінюваннянавчальнихдосягненьучнів. Як оцінюватимутьучнівпочатковихкласів – новірекомендації МОН |
Назарова О.В. |
1.6. |
Лист МОН від 1/10-3101 від
23.07.2021 “Щодо особливостей організації навчання” |
Сенченко Ю.Г. |
II. |
Практична частина |
|
2.1 |
Платформа « Єдина школа». Навчання. |
Вчителі |
2.2 |
Розгляд та обговорення календарних планів вчителів початкової школи та вихователів ГПД. |
Вчителі |
2.3 |
Обговорення проведення інтегрованих позакласних заходів з навчальних предметів. |
Вчителі |
2.4 |
Питання про підвищення фахового рівня та атестацію вчителів |
Сиднюк Т.О. |
2.5 |
Про роботу з обдарованими учнями. Обговорення стану підготовки учнів до предметних олімпіад |
Вчителі
|
2.6 |
Обговорення результатів вхідного анкетування вихователів та вчителів ЦМО |
Вчителі |
III. |
РОБОТА МІЖ ЗАСІДАННЯМИ
|
|
3.1 |
Опрацювати дистанційні платформи.
|
Вчителі |
3.2 |
Робота над власною концепцією викладання предмета (робота над річними методичними проблемами) |
Вчителі |
3.3 |
Проведення шкільних предметних олімпіад згідно графіка |
Вчителі |
3.4 |
Вивчення стану адаптації учнів 1 класів до навчання |
Свідніцька О.В. Островська А.Б. |
|
|
|
|
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий