ІІІ ЗАСІДАННЯ
Дата проведення: Січень 2021 р.
Форма проведення: Семінар
- практикум
Тема : Моделі змішаного навчання: теорія і практика.
Мета: ознайомити членів ЦМО з
сучасними освітніми тенденціями: змішане навчання
№ з/п |
З м і с т р о б
о т и |
Відповідальний |
І |
ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА |
|
1.1. |
Лукіянчук О.О. |
|
1.2. |
Моделі змішаного навчання:структура та особливості. |
Кам`янецька Т.С. |
1.3. |
Застосування
технології змішаного навчання на уроках у початковій школі
|
Сенченко Ю.Г. |
ІІ |
ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА |
|
2.1 |
Робота з платформою " Всеукраїнська онлайн школа" |
Бобик І.В. |
2.2. |
Творчі звіти вчителів ,які атестуються. "Інтегрований підхід до розвитку інтелектуально розвиненої творчої особистості через застосування інноваційних технологій навчання " "Розвиток особистості учнів початкових класів засобами ігрової діяльності на ГПД" Презентація. |
Сиднюк Т.О. Бахтєєва О.Л. Григоренко Т.А. |
2.3. |
Аналіз результатів класно-узагальнюючого
контролю за підсумками навчальних досягнень учнів 4 класів за І семестр |
Свідніцька О.В., Лукіянчук О.О. |
|
ІІІ.
РОБОТА МІЖ ЗАСІДАННЯМИ |
|
3.1 |
Оформлення звітів вчителів про роботу з питань
самоосвіти та використання перспективного педагогічного досвіду |
Вчителі |
3.2 | Проведення відкритих уроків згідно графіка | Вчителі |
3.3 | Професійний стандарт вчителя. Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства затвердило професійний стандарт за професіями "Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти", "Вчитель закладу загальної середньої освіти", "Вчитель з початкової освіти (з дипломом молодшого спеціаліста)" від 23.12 2020 №27/36 |
Вчителі |
Консультативний пункт практичного психолога |
Комментариев нет:
Отправить комментарий