Тематика
засідань
|
Відпо-
віда-
льний
|
Термін
|
При
міт
ки
|
|
Тема. Організаційне забезпечення діяльності динамічної групи.
Мета. Поглиблене вивчення досягнень
сучасної науки з однієї науково-педагогічної проблеми та впровадження її у
практику; сприяння вдосконаленню освітнього процесу, застосування сучасних
прийомів і методів навчання; підвищення рівня фахової майстерності та стимулювання мотивації педагогів до
постійного навчання, самоосвіти, розвитку творчого потенціалу; моніторинг
ефективності використання освітніх технологій в освітньому процесі.
2.Затвердження плану роботи Динамічної групи на
2019/2020н.р.
3.Опрацювання пояснювальних записок до навчальних програм.
4.Опрацювання інструктивно – методичних матеріалів МОН України та
рекомендацій щодо викладання предметів в 2019/2020 н.р.
Робота між
засіданнями:
1)
знати основні положення
Концепції «Нова українська школа», затвердженої Кабінетом Міністрів України
від 14.12.2016 р. № 988;
2)
ознайомитися з наказом МОН
України від 13.07.2017р. № 1021 «Про організаційні питання запровадження
Концепції Нової української школи у ЗНЗ І ступеня»;
3)
Пройти Дистанційний курс: «Новий
Державний стандарт початкової освіти та методика компетентністного навчання».
(Наказ МОНУ від
15.01.2018 р. № 34 та №36)
4)
Пройти Дистанційний курс «Робота вчителя початкових класів із дітьми з особливими освітніми
потребами»
5)
ознайомитись з публікаціями на порталі «Нова українська школа»:
·
Медіаосвіта в сучасній українській школі: окремі
спецкурси чи інтеграція в навчальні предмети?
·
Оцінювання по-новому: як
закордонний досвід оцінювання в початкових класах можна використати в Україні;
6)
опрацювати посібник «Нова
українська школа: порадник для вчителя» під заг. ред. Бібік Н.М. – К.: ТОВ
«Видавничий дім «Плеяди», 2017;
7)
взяти до уваги матеріали
статей про інклюзивну освіту на сайтах «Освіторія. Медіа», «НУШ», «На Урок»
тощо:
8)
опановувати новітні практики,
технології, методики, спираючись на знання набуті у ході дистанційного
навчання на сайті студії онлайн-освіти EdEra, вебінарах, інтернет-марафонах:
·
ВЕБІНАР: «НАВЧАЛЬНА КІНЕЗІОЛОГІЯ: ЯК
РОЗВИНУТИ МОЗОК УЧНЯ»
.(початок 2 жовтня о 18.00):
Мета: опанувати науку кінейзіологію вчителю; вчитися
ефективно витрачати час на розвиток мозку дитини.
·
ВСЕУКРАЇНСЬКА ІНТЕРНЕТ-КОНФЕРЕНЦІЯ
«НА УРОК»
(початок 19 жовтня о 9.30):
САМООСВІТА І ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВЧИТЕЛЯ: ІНСТРУМЕНТИ ТА ПІДХОДИ
Мета: розкрити важливе
питання підвищення кваліфікації вчителів, продемонструвати приклади шляхів
для самоосвіти та способів збагачення власної педагогічної майстерності.
·
ВЕБІНАР: «КОРЕКЦІЙНІ МЕТОДИКИ
РОБОТИ ІЗ ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ»
(початок 23 жовтня о 18.00):
Мета: розглянути
корекційно-розвивальний навчальний комплекс ТІМОКО та методику альтернативної
комунікації PECS.
9)
взяти до уваги поради дитячого психолога Світлани Ройз ;
10)
взяти до уваги поради для вчителя
«Управління часом»:
11)
| Свідніцька О.В.
Каменецька
Т.С.
Всі
учасники динамічної групи.
Сиднюк Т.О.
Всі
учасники динамічної групи.
|
Вересень
–
Жовтень
|
</
Комментариев нет:
Отправить комментарий