№
|
Тематика засідань
|
Відповіда
льний
|
Термін
|
При
міт
ки
|
2.
|
Тема. «Інтегровані
уроки : від теорії до практики»
Мета. Вивчення
методичних рекомендацій усіх рівнів; апробація, адаптація, впровадження навчальних
технологій навчання, виховання вдосконалення змісту, форм і освітнього
процесу; формування перспективного педагогічного досвіду з досліджуваної
проблеми; створення «банку інформації» відповідно до
теми та завдань дослідження.
1.
Розробка
та експертиза концепції нових навчальних курсів як обов’язкових так і
додаткових, відповідних навчальних програм, освітніх технологій та методик
2.
Розробка
методичних рекомендацій для учнів та їх батьків щодо найкращого засвоєння відповідних
предметів, підвищення культури навчальної праці, дотримання режиму праці та
відпочинку.
3.
Організація
роботи зі створення та збагачення банків даних про перспективні нововведення
та інноваційні ідеї в межах своєї компетенції та за своїм профілем;
4.
Методичний
діалог: обговорення, рецензування, опанування різних матеріалів,
підготовлених у Динамічній групі .
5. Презентація конспекту інтегрованого навчального заходу
з використанням інноваційних методів та прийомів роботи
Інтегроване заняття "Веселі карамельки"
(4-А клас)
6.
Моделювання уроків з теми „Мій найкра-
щий урок 2019-2020 навчального року”:
Робота між засіданнями:
1)
опрацювати статтю
«Інтегровані уроки : від теорії до практики»:
2)
Огляд новинок психолого-педагогічної та методичної
літератури
·
Серьожникова Р.К., Пархоменко Н.Д.,
Яковицька Л.С. Основи психології і педагогіки: Навчальний посібник. – Киів:
Центр навчальної літератури, 2003. – 243 с.
·
Постовий В.Г. Тенденції виховання дітей
і молоді в сучасній українській сім’ї // Соціальна робота в Україні: теорія і
практика. – 2003. - №3. – С. 20-26.
3)
переглянути
інтегровані уроки учасників конкурсу «Учитель року-2017-18-19» в номінації
«Початкова освіта»:
· https://mon.gov.ua/ua/tag/uchitel-roku
· ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДОСВІДУ ІЛЯШЕНКО О.Г., вчителя початкових класів
·
ПРЕЗЕНТАЦІЯ
ДОСВІДУ ВОРОНОВОЇ О.Д., вчителя початкових класів
4)
Організація різних творчих конкурсів, інтелектуальних
марафонів,інтернет-олімпіад;
5)
Впровадження інтерактивних форм і
прийомів організації навчання учнів.
6)
Взаємовідвідування відкритих уроків членами динамічної
групи :
|
Каменецька Т. С.
Всі
учасники динамічної групи.
Всі
учасники динамічної групи.
Всі
учасники динамічної групи.
Міхайліна Н.О.
Всі
учасники динамічної групи.
|
Січень
|
Творча група 2019-2020 н.р. Засідння 2
Подписаться на:
Сообщения (Atom)
-
ПРОБЛЕМА: «Формування в учнів початкових класів цінностей демократичного суспільства, навчально-пізнавальних компетентностей в контексті...
Комментариев нет:
Отправить комментарий