II ЗАСІДАННЯ
Дата
проведення: Жовтень 2020 р.
Форма проведення: Творча лабораторія
Тема: Дистанційне навчання в школі:простір можливостей.
Мета: ознайомити вчителів з засобами та інструментами
дистанційного навчання в школі, їх впровадження на сучасному етапі у роботу
вчителів початкових класів та вихователів ГПД, спрогнозувати ефективність цієї
роботи.
№ з/п |
З м і с т р о
б о т и |
Відповідальний |
I |
ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА |
|
1.1 |
Педагогічний процес в умовах дистанційного навчанн:я комунікація між учителем та учнем |
Сенченко Ю. Г. |
1.2 |
Гнучкість місця, часу, темпу та траєкторії навчання. Академічна доброчесність. Проблеми списування. |
Бахтєєва О. Л. |
1.3 |
Свідніцька О. В |
|
1.4 |
Поширені веб-ресурси для дистанційного навчання . Інструментарій
дистанційного навчання |
Назарова О.В. |
1.5 |
Формування навчальних навичок учнів та комунікація з батьками. |
Кам`янецька
Т.С. |
1.6 |
Особливості оцінювання та контролю під час дистанційного навчання |
Лукіянчук О.О. |
1.7 |
Барбанова О.В. |
|
1.8 |
Ознайомлення з наказом МОН України від 02.09.2020 №1096 « Про внесення змін до методичних рекомендацій щодо
заповнення класного журналу учнів початкових класів Нової української школи.»
Обговорення. |
Сиднюк Т. О. , |
Ознайомлення з методичними рекомендаціями щодо оцінювання результатів навчальних досягнень
учнів третіх і четвертих класів Нової
української школи. ( наказ Міністерства освіти і науки України від 16.09.2020№1146) Ознайомлення з листом МОН від 29.09.2020№1/9-550 « Щодо окремих питань
оцінювання та фіксації результатів навчання учнів початкових класів Нової
української школи.» |
Назарова О. В. Бахтєєва О.Л. |
|
II |
ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА |
|
2.1 |
Приклади реалізації
комунікаційної структури за допомогою різних сервісів. Овлодіння сервісами
дистанційного навчання. |
Бобик І. В. |
| ||
2.2 |
Дискусія на тему «Адаптація першого класу, або як допомогти першокласникам успішно адаптуватися до школи в рамках НУШ» |
Желізняк Ю. |
ІІІ |
РОБОТА МІЖ ЗАСІДАННЯМИ |
|
3.1 |
Розробка дистанційних уроків на Padlet для " Міського центру професійного розвитку педагогічних працівників" Уроки "Я досліджую світ" для 2 класу 2. " Чому буваєдень і ніч.Доба" 3. " Повітря та його властивості" 4. " Енергія вітру" 5. Термрметр.Вимірювання температури повітря. Якщо ви розбили термометр. |
Сиднюк Т.О. |
3.2 |
Розробка дистанційних уроків на Padlet для " Міського центру професійного розвитку педагогічних працівників" Уроки "Я досліджую світ" для 2 класу |
Каменецька Т. С. |
3.3 |
Планування та підготовка
заходів до Місячника писемності та мови 2019-2020 н.р. Ознайомлення з
системою творчих завдань, методичних питань та рекомендацій щодо проведення
заходів. |
ВЧИТЕЛІ |
|
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий